• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Drog iväg en ansökan på advisa nyss

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Så..har försökt o vänta med samlingslån..men nu när fler kommer rapportera in till uc så chansade jag..fick 7 erbjudande direkt..
Lite råd önskas om vilken bank som är smidigast..?? Vill ha allt digitalt helst..

Dessa erbjöd..
Marginalen
Remember
Collector
Brocc
Ica
Santander
Rebilla
Räntorna ligger på ca 10% ( är inte så viktigt) behöver samla massa skitlån utanför uc..
Vilka rekommenderar ni?
Mina förutsättningar var
Inkomst 297k
Uc betyg 7,8
Förfrågningar 8 st
Blancolån 428k
Beror ju helt på vad du priorerar, av de aktörer du nämner så är Marginalen och Santander mina personliga favoriter. Men hade jag varit du hade jag oavsett gått på den med lägst ränta.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Tackar!

Inkomst ca 660’
UC 1,0
Underskott ca 150’
Privatlån ca 29 500 (av 30)
Krediter ca 100 (av 110)
Bolån ca 2,4’

Fått alla svar o Ica är fortfarande billigast med sina 4,57 (20 kr/avi och 0 i uppläggningsavgift) sedan SEB med 5,24 (0 för avi och 300 i uppl.avgift). Högsta röntan som erbjuds är Remember med 10,64.
Får man vara fräck och fråga varför du behöver lånet? Ju har ju jättefina förutsättningar
 

MyLife

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
15 November 2018
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
70
Poäng
227
Får man vara fräck och fråga varför du behöver lånet? Ju har ju jättefina förutsättningar
Absolut :) Underskottet ser ju inte så himla bra ut dock... Detta var förutsättningarna vid ansökan - men finns en baksida oxå med en del andra lån som ska lösas.
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
355
Mottagna reaktioner
103
Poäng
307
Så imorgon kommer lånet utbetalas..nu är ju frågan hur man prioriterar dessa pengar..tänker betala av två brixolån samt credway o northmill såklart..viaconto o risicum åker oxå väck..men ska man låta bli l avsluta nån kontokredit o låta det va synligt men outnyttjade..hmm???
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Så imorgon kommer lånet utbetalas..nu är ju frågan hur man prioriterar dessa pengar..tänker betala av två brixolån samt credway o northmill såklart..viaconto o risicum åker oxå väck..men ska man låta bli l avsluta nån kontokredit o låta det va synligt men outnyttjade..hmm???
De därför skräpkrediterna kan aldrig vara bra att ha, inte ens nollande. Får bankerna se namnen på dom får du helt klart svårare att få lån.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 406
Mottagna reaktioner
13 479
Poäng
8 917

pinnen222

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
355
Mottagna reaktioner
103
Poäng
307
Om jag avslutar..syns det redan nu vid nästa uppdatering eller fört ca 15 april?
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 884
Mottagna reaktioner
1 648
Poäng
1 117
@pinnen222

Min rekommendation om du samlar allt är att spärra dig från samtliga långivare som erbjuder dyra sms lån/onlinekrediter. Kommer göra det så fort jag får de mesta samlat i september.

Gör man inte det är man snabbt i en fälla igen så fort det är lite knapert, många på detta forumet inkluderat mig sitter med 700-800k till miljonskulder på grund av att man samlat sen börjat låna igen dom man avslutat, spelat bort pengar. samlat lånen och börjat på ny kula. När du samlat dessa 150k så det bästa råd du någonsin kan få att agera.

1. Kopiera nedan mail-adresser och klistra in dom i mottagare i ett mail (det är skrivet i rätt format för att klistra in).
2. Rubrik: Spärra mig för framtida lån & marknadsföring.
3. Skriv:

Hej mitt namn är:

Personnummer:
Email:
Telefonnummer:
Adress:

Jag skulle vilja sätta en permanent spärr på mitt personnummer från att ta framtida lån.
Ni kan även ta bort mig från all form av direkt marknadsföring/reklam via post/telefonsamtal och mail-reklam.
Detta på grund av att jag samlat mina lån och jobbar mot att bli skuldfri.

Ni behöver inte fråga igen, utan se detta som min slutgiltiga bekräftelse och fullmakt för att spärra mitt personnummer på livstid för framtida lån och krediter.

Jag tackar på förhand och önskar er en fortsatt trevlig dag.

Med Vänlig Hälsning,


kundservice@aasakredit.se;kundservice@anmärkning.se;info@approva.se;kontakt@arosfinans.com;kundservice@avida.se;kundservice@axofinans.se; info@brixo.se;help@brocc.se;kundtjanst@businesscredit.se;kundservice@bynk.se;info@cashbuddy.se;info@cashrepublic.se;kundservice@cash2you.se;kundservice@consector.se;kundtjanst@credigo.se;kundtjanst@creditstar.se;info@credway.se;info@payday.se;info@easycredit.se;kundtjanst@eurolimit.se;kundtjanst@euroloan.se;kundservice@everydayplus.se;info@expresskredit.se;kundservice@fairlo.se;kundtjanst@ferratumbank.se;support@ferratumbusiness.se;info@monetti.se;info@flexkontot.se;kundtjanst@flexlimit.se;info@froda.se;info@frogtail.se;info@gfmoney.se;info@goodcash.se;info@klicklan.se; kundservice@kontantfinans.se;info@kortlan.se;kundtjanst@kredit365.se;info@kreditkontot.se;info@kundfinans.se;info@leasy.se;info@leasy.se;hello@lendify.se;info@likvid.se;info@loanstep.se;info@lumify.se;info@lanbutiken.se;kundtjanst@meddelandelan.se;info@merax.se;info@minifinans.se;info@moank.se;info@mobillan.se;info@modusfinans.se;kundservice@monara.se;info@monetti.se; info@moneygo.se;info@myloan.se;info@nanoflex.se;info@nanokredit.se;info@nextfinance.se;info@nordiclan.se;kundtjanst@natlan.se;info@onea.se;kundservice@opr-foretagslan.se;kundservice@oprprivatlan.se;info@paymarkfinans.se;info@ponture.com;info@primalcapital.se;kontakt@profilkredit.se;support@qred.se;kundtjanst@risicum.se;kundtjanst@sambla.se;info@sefina.se;kundcenter@sevenday.se;info@smspengar.nu;info@snabbfinans.se;info@spargofinans.se;info@säkerfinans.se;hej@tandolan.se;info@thorn.se;info@tryggkredit.se;info@viaconto.se;info@viakredit.se;info@viigalan.se;support@vivus.se;kundtjanst@zensum.se;info@zmarta.se;support@divide.se;kontakt@extralanet.se;info@pluskan.se;info@slantar.nu;info@daypay.se;info@forskottslon.se;kundtjanst@38an.se;
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp